marți, noiembrie 17

3 ani !You Are The Reason -Leona Lewis Calum Scott Felicitări!

You Are The Reason Leona Lewis Calum Scott.

17 noiembrie 2020 3 ani de la lansarea acestui cântec minunat! ❤❤❤👏👏👏 Acolo îmi bate inima There goes my heart beating Pentru că tu ești motivul 'Cause you are the reason Îmi pierd somnul I'm losing my sleep Te rog să te întorci acum Please come back now Acolo îmi merge mintea curgând There goes my mind racing Și tu ești motivul And you are the reason Că încă mai respir That I'm still breathing Acum sunt fără speranță I'm hopeless now Aș urca fiecare munte I'd climb every mountain Și înoată fiecare ocean And swim every ocean Doar sa fiu cu tine Just to be with you Și remediază ceea ce am spart And fix what I've broken Oh, pentru că am nevoie să vezi Oh, 'cause I need you to see Că tu ești motivul That you are the reason Mie mi-au tremurat mâinile There goes my hands shaking Și tu ești motivul And you are the reason Inima mea continuă să sângereze My heart keeps bleeding am nevoie de tine acum I need you now Și dacă aș putea întoarce ceasul înapoi And if I could turn back the clock M-aș asigura că lumina a învins întunericul I'd make sure the light defeated the dark Aș petrece fiecare oră, în fiecare zi I'd spend every hour, of every day Păstrându-vă în siguranță Keeping you safe Și aș urca fiecare munte And I'd climb every mountain Și înoată fiecare ocean And swim every ocean Doar sa fiu cu tine Just to be with you Și remediază ceea ce am spart And fix what I've broken Oh, pentru că am nevoie să vezi Oh, 'cause I need you to see Că tu ești motivul (nu mai vreau să lupt) That you are the reason (I don't wanna fight no more) Nu mai vreau să mă ascund I don't wanna hide no more Nu mai vreau să plâng I don't wanna cry no more Întoarce, am nevoie să mă ții (Tu ești motivul) Come back I need you to hold me (You are the reason) Fii puțin mai aproape acum Be a little closer now Doar puțin mai aproape acum Just a little closer now Vino putin mai aproape Come a little closer Am nevoie să mă ții în seara asta I need you to hold me tonight Aș urca fiecare munte I'd climb every mountain Și înoată fiecare ocean And swim every ocean Doar sa fiu cu tine Just to be with you Și remediază ceea ce am spart And fix what I've broken Pentru că am nevoie să vezi 'Cause I need you to see Că tu ești motivul That you are the reason Sursă: Musixmatch Compozitori: Jon Maguire / Corey James Sanders / Calum Scott Versurile cântecului You Are The Reason © Spirit B-unique Jv Sarl, Spirit B-unique Jv Sarl (crown)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu