miercuri, ianuarie 2

Cauta AZI sa te bucuri pentru toate! Inspirational !

Astăzi, vreau să vă prezint o poveste
...

„Probabil ți s-a întâmplat cel puțin o dată să stai pe facebook și să vezi poze ale prietenilor sau ale rudelor și să vezi cum sunt prin vacanțe sau cum stau împreună cu iubitul sau iubita.

Și stai după aia și te gândești: eu când am fost ultima dată în vacanță?

Eu de ce nu am iubită? Eu de ce nu am prieten? Eu de ce nu am aia, de ce nu am asta?

Hai să-ți spun o mică poveste:

un corb trăia în pădure și era foarte fericit cu viața lui.

Într-o zi a văzut o lebădă albă, s-a gândit: acea lebădă este așa de albă și eu sunt atât de negru, trebuie să fie cea mai fericită pasăre din lume. S-a dus la ea și și-a arătat, exprimat admirația față de ea.
Dar lebăda a răspuns:
știi ce și eu credeam că sunt cea mai frumoasă pasăre din lume până ce am văzut papagalul, el are două culori, este așa de frumos.
Acum cred că papagalul este cea mai fericită pasăre din lume.

Corbul a mers la papagal să vadă cât de fericit este el, dar nici bine nu apucă să-și termine vorbele, că papagalul i-a luat vorbele din gură și i-a spus: și eu credeam că sunt cea mai fericită pasăre din lume până ce am văzut păunul.

El are așa de multe culori. Sigur el este cea mai fericită pasăre de pe planeta asta. Apoi corbul merge la păun, dar singurul loc unde l-a putut găsi, a fost la grădina zoologică. Acolo păunul era înconjurat de sute de oameni, îi admirau toți frumusețea și măiestria.
După ce oamenii au plecat, corbul merge la păun și-i spune: ești plin de grandoare păunule, în fiecare zi sute de oameni vin să te admire iar pe mine oamenii când mă văd, mă alungă și aruncă cu pietre.
Tu sigur ești cea mai fericită pasăre de pe toată planeta asta. La care păunul răspunde: și eu am crezut că sunt cea mai fericită și cea mai frumoasă pasăre de pe întreaga planetă. Dar din cauza frumuseții mele sunt prins în grădina asta zoologică. Dar de când stau aici, nu am văzut niciodată un corb ținut captiv dintre toate păsările.

Și mă tot gândeam ce mult mi-ar fi plăcut să fiu un corb, aș fi fericit pentru că aș fi liber.
De câte ori în viața noastră de zi cu zi, ne comparăm cu alții și apoi devenim triști?
Uităm de adevăratele daruri cu care viața ne-a înzestrat și cădem într-un cerc vicios al nefericirii. Ne uităm la ceea ce nu avem în loc să ne uităm la ceea ce avem.

Mereu ai ceva pentru care să te bucuri.

Tu pentru ce te bucuri azi?”

Text preluat via #internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu