marți, ianuarie 14

Traiesc ...Doar pentru EI!







..prin Ei copil sunt si eu...Ei se joaca, eu veghez!Ei adorm, eu ii veghez !Pentru ei doar Orice zi din calendar,
E o zi primita'n dar - si mai mult chiar
Ca o cupa de nectar - pentru Ei ,Doar pt.Ei TRAIESC!''











Un cantec favorit,o trupa pe care o iubesc mult-DIRECTIA 5!






Nu exista nici o lege care sa-ti impuna sa zâmbesti sau sa fii Bun ! Dar poti face un cadou prin zâmbetul tau, poti fi un rai de bunatate pentru cei dragi tie ,pentru cei ce te iubesc!!!!






Un baietel a întrebat-o pe mama lui :
-De ce plângi ?
-Pentru ca sunt femeie; i-a raspuns ea.
- Nu înteleg ,a spus el.
Mama lui l-a îmbratisat si i-a spus :
-Si nu vei întelege niciodata.

Mai târziu baiatul l-a întrebat pe tatal sau :
-De ce plânge mama fara motiv ?
- Toate femeile plâng fara motiv – a fost tot ce i-a putut spune tatal sau.

Baietelul a crescut si a devenit un barbat,dar înca se întreba de ce plâng femeile.
Pâna l-a urma acesta l-a întrebat pe Dumnezeu:
-Dumnezeu,de ce plâmg femeile asa usor ?
Dumnezeu a spus , “ Când am creat femeia trebuia sa o fac sa fie speciala “
I-am facut umeri suficient de puternici sa duca greutatea lumii.
I-am dat putere interioara sa îndure nasterea si respingerile care de cele mai
multe ori vin de la copii sai.
I-am dat tarie care îi permite sa mearga mai departe când toata lumea renunta,sa aiba grija de familia ei
la greu fara sa se plânga.
I-am dat sensibilitatea sa îsi iubeasca copii în orice circumstante , chiar si când copii ei o ranesc.
I-am dat putere sa îl accepte pe sotul ei cu toate greselile pe care le face.
I-am dat întelepciune sa stie ca un bun sot nu îsi raneste niciodata sotia , dar uneori îi testeaza rezistenta si hotarîrea de a ramâne alaturi de el în toate momentele grele.
Si în final,i-am dat o lacrima.O foloseste mereu când are nevoie .
Vezi fiule,a spus Dumnezeu, “ frumusetea unei femei nu sta în hainele pe care le poarta,chipul si felul în care îsi coafeaza parul.
Frumusetea unei femei trebuie citita în ochii ei,pentru ca aceea e intrarea spre inima sa – locul unde se aseaza iubirea.''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu