joi, septembrie 22

Iubesc aceasta zi -Un Cantec si O poveste .....Povestea mea!

,Fiecare Om are povestea sa ,din orice poveste mai inveti ceva -''-

----O POZA face cat O MIE de cuvinte.......
,,Ca sa intelegi Prezentul trebuie sa te uiti in trecut....asa ca am am ales pt voi, toti prietenii mei ,si poze din acea perioada frumoasa cu familia ,la si in Biserica- anii 2007 2008 !!!




POVESTEA MEA pe scurt e aceasta----

dupa 3 ANI ne-am reintors in vara asta,in satul in care am restaurat Biserica Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil,multi stiti ce

am pictat -iar Darul nostru pentru toti satenii -a fost Simplu-sa-o vada pentru prima data pe MARIA-SOFIA,fetita mea ,al 4 lea copil , care a venit in viata noastra ca UN DAR DIVIN -in 2 noiembrie 2008,la final de lucrare!!!!

@pictura toata e in ulei,iar Biserica e in Patrimoniu National -are peste 80 de ani



va imbratisez prieteni