luni, decembrie 27

Cel mai frumos Dar -SA FIM IMPREUNA!

Azi o zi SPECIALA,cu multa iubire in suflet spun
LA MULTI ANI PRINTESA MEA -STEFANIA-EMANUELA !





La multi ani din inima si lui Stefan Banica,artistul meu favorit!!!
,Stefan a cantat live in 8 decembrie, la Europa fm ,iar eu si micuta mea Maria-Sofia, de 1 an si 4 luni ,am invatat odata cu el ,un cantec drag,,Cantec pt Violeta ''devenit intre timp cantecul ei de leagan !Un Dar exceptional pt George-taticul fetitelor mele -3-Stefania,Georgia si micuta Maria!





Vi-l daruiesc din suflet -

CANTEC pt. Violeta - Stefan Banica live la Europa Fm ,Eu si Maria-Sofia-1 an si 4 luni

Asculta mai multe audio pop
@normal ca Stefan Banica a primit Darul nostru , a multumit si felicitat ,
iar pt Europa fm cel mai frumos dar e SA FIM IMPREUNA!



langa Europa FM inchei un an extraordinar si le multumesc pt clipele de bucurie,emotie,si tot ce am trait,fiindu-le aproape!!!Europa fm-O echipa aproape intreaga de prieteni ,langa Europa FM am trecut si eu un an 2010 cu mult mai multa culoare ,liniste si frumos,langa ei m-...am simtit zi de zi -,,Woman in love'' ,Pretty Young Girl,Lady in red,....am visat ,am sperat si am implinit dorinte minunate pe Cea mai Buna muzica din 80 pana azi ,ceea ce mi-a adus atata tinerete si bunatate in suflet!!Astept un 2011 Exceptional ,cu cei mai buni prieteni aproape ,cu o familie pe care o iubesc pana la lacrimi,cu tot ce e mai bun si luminos in inima pt toti cei dragi pe care-i iubesc!!le doresc din inima La multi ani ,un an 2011 cu multe succese si impliniri profesionale si familiale!!!iar dedicatia mea e aceeasi...
N-am iubit pe nimeni asa cum va iubesc pe voi-Efm-cu bine si in 2011!!



LA MULTI ANI !!