duminică, decembrie 19

Eu si Gasca mea!

Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca,sa devina cineva,sa devina o lume el insusi de dragul cuiva."




de dragul celor dragi din viata mea,ascult muzica buna,si cant si iubesc ,exist si sunt fericita langa ei,



daruri din inima mea

si putin din atmosfera din casa mea langa cei mici



eu si Gasca mea-multumim OANEI SARBU ca ne-a suportat



IN LUMEA BASMELOR

IN LUMEA BASMELOR - cu ingerasii mei

Asculta mai multe audio pop




OMLETA DIN OUA DE BROASCA TESTOASA -EU,ANGELA SIMILEA SI MARIA!!


OMLETA DIN OUA DE BROASCA TESTOASA- CARMEN SI ANGELA SIMILEA - Eu si Angela Similea pt copiii mei

Asculta mai multe audio pop






PRIETEN DRAG,



eu si micuta mea de 1 an si 4 luni,MARIA-SOFIA

PRIETEN DRAG - CARMEN SI MARIA-SOFIA

Asculta mai multe audio pop








PRIETEN DRAG,NE CUNOASTEM DE-O VIATA,

DE ANI SI ANI LANGA MINE TE STIU!Mi-ai dat mereu ,c-un Cuvant o Povata si-n ceasul greu mi-ai fost sprijinul viu!!Prieten drag ce-mi aperi drumul in tacere ,m-ai insotit la FERICIRE SI DURERE,TE CHEM DIN NOU ,STAND CU GANDUL DE VORBA,LA CEAS TARZIU SA MA IERTI DACA -TI SCRIU.....!