sâmbătă, iulie 31

I-am cerut lui Dumnezeu o Floare si mi-a dat O GRADINA!




Luna iulie pentru mine inseamna multa frumusete ,iubire si multa fericire,am trait multe clipe fericite langa cei dragi-am multi sarbatoriti dragi pe care-i pretuiesc!







17 iulie -micuta mea MARIA-SOFIA a implinit 1 anisor,e o scumpa si ,se stie ,e RAZA MEA DE SOARE SI SPERANTA!!



29 IULIE...AU TRECUT 11 ANI de cand am devenit mamica!noi doi -eu si George am devenit parinti ,dupa 10 ani de casatorie!Nu pentru ca nu am putut face copii ci doar pt ca am lasat ca viata sa ne ofere alte impliniri ,ne- realizand atunci ca ,de fapt IMPLINIREA TOTALA EL TI-O DA-PUIUL MIC DE COPIL!

29 iulie 1999-Mi-amintesc cu drag,cu emotie ultimile momente traite ,in asteptarea lui ,ingerasului,la 18,30 au inceput contractiile puternice,....pana mi-am pregatit tot ce era necesar si am chemat Salvarea ,s-a facut ora 20,00,travaliul cam 30 minute,expulzia in maxim 5 minute si am spsu cu lacrimi in ochi,cu bucurie imensa-

BUN VENIT,RAZA DE SOARE-ERA BAIAT,ESTE ALEXANDRU-MARIAN!

a implinit 11 ani si el m-a invata cum e sa fiu mamica iar acum ,daca sunt mamica eroina si am 4 copii exceptionali ,El -Alexandru e practic profesorul meu si-i multumesc ca exista si ca impreuna cu cele 3 surori -STEFANIA-EMANUELA,GEORGIA-RAFAELA SI MARIA-SOFIA-M-au implinit Total!

30 iulie-

pe langa sotul drag ,copilasii si toti prietenii dragi l acare tin,EXISTA IN VIATA MEA 3 BARBATI GROZAVI CARE MA ADORA DE-O VIATA -SUNT FRATII MEI-DANUT,GINEL SI IULIAN!Cel mare -DANUT-a implinit pe 30 iulie- 45 ani,o bucurie sa-l felicit si sa ne spunem cat insemnam de mult,unii pt ceilalti,o bucurie ca am asa COMORI LANGA INIMA MEA si m asimt ATAT DE BOGATA SUFLETESTE!!!

31 IULIE-un motiv in plus sa spun LA MULTI ANI,MAESTRE ANDREI PARTOS-realizator emis.RRA,

http://www.andreipartos.ro/phpBB3/viewtopic.php?f=38&t=171&start=170




Omul de la care ,in ani de zile in care i-am fost aproape,ascultandu-i emisiunile muzicale,am invatat multe in ce priveste prietenia,sinceritatea si daruirea,Omul care pentru mine e O ENCICLOPEDIE MUZICALA VIE si care ne face de ani de zile ,fiecare zi de Vineri -Speciala!
PSIHOLOGUL MUZICAL RAMANE PESTE ANI EMISIUNEA FAVORITA DIN FM SI E UN DAR FRUMOS IN FIECARE VINERI NOAPTEA !!



PENTRU TOTI ..LA MULTI ANI FERICITI SI MULTUMESC LUI DUMNEZEU CA EXISTATI !

4 comentarii:

  1. Bună seara! Sunt administratorul siteurilor pozetunsori.com şi girlsgocrazy.info, şi vreau să fac link exchange cu blogul dvs. Dacă sunteţi de acord treceţi-mă cu titlul poze tunsori şi sfaturi fete şi scrieţi-mi aici: http://www.pozetunsori.com/link-exchange

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Vlad,pt. aprecieri si urari !si va felicit si eu pt initiativa de e promova doar valoarea si bunul gust!!o sa luam lehgatura ,am facut o pauza in acest timp,si abia acum am gasit mesajul tau!!
    bafta Radio Whisper!

    RăspundețiȘtergere