miercuri, mai 26

EUROPA FM-10 ANI DE NOTA 10-LA MULTI ANI!




LA MULTI ANI EUROPA FM-RADIOUL NO. 1 DIN INIMA MEA ,pentru 10 ani de nota 10,Pentru mine sunteti o Echipa Perfecta,

 
We Are the Champions!
-26 mai 2000- EUROPA FM ne promitea ca-VIATA SE SCHIMBA!
Cu adevarat si viata mea s-a schimbat langa voi! 10 ani in care am devenit mamica a 4 copii,am inceput si finalizat cu succes ,impreuna cu sotul meu George,restaurarea picturii bisericii -Sf.Arhangheli Mihail si Gavriil iar anul 2010 inseamna pentru mine si sotul meu- 20 de ani de casnicie ,o viata de cuplu implinita si fericita,langa copiii nostri si la
nga EFM-a doua familie pt mine!Sunt fericita ca sunt langa voi si va sustin, zi de zi ,cu dragostea mea ,sunt fericita ca -mi raspundeti cu aceeasi dragoste sau poate mai mult!


Sa ramaneti mereu CEI MAI BUNI ,SA RAMANETI PRIETENII MEI MINUNATI macar inca un DECENIU !!


POVESTEA MEA-Sunt de-o viata ascultator de FM,am inceput Nebunia RADIO cu RRA, si ,de peste 30 de ani sunt si ei prietenii mei dragi-realizatori,dj-Titus Andrei,Mihai CosminPopescu,Bogdan Pavlica,Andrei Partos,Doina Berchina,Lucia Popescu-Moraru,Mihai Elekes,Alex Rusu....!Incepand cu anul 2000 a fost o lupta grea pentru mine ,pentru ca imi doream sa SCHIMB CEVA ,si stiam ca langa voi e reteta sigura,imi doream sa fiu si EFM-ului apro
ape,dar am incercat sa pastrez si RRA langa inima mea si ,mai ales ,sa nu supar pe nimeni !Intamplarea a facut ca oameni dragi pe care i-am ascultat aici sa se indrepte spre RRA-Eugen Rusu,Dan Creta ,Victor Spirache si sa pot sa-i sustin cu tot sufletul si acolo,mi-am facut programe,aveam preferinte ,favorite zi de zi,pe 98,8 si pe 104,2,pana cand EFM a reusit ,usor ,usor sa-mi placa tot mai mult,sa -mi ocupe chiar tot timpul,toata ziua ,v-ascult peste tot,la mp4 daruit de sotul meu,sunt fericita ca am reusit performanta de a comunica cu voi ,sa va simt aproape,am reusit




sa fim IMPREUNA-CAMPIONI!


Asa cum AICI,pe forumul EFM,spun despre povestea RRA,


si acolo,pe un blog al meu ,la RRA,-in 7 noiembrie 2008,spuneam ca ....Tot ce am trait frumos ,fantatic legat de fm, a inceput cu VOI, si e o parte din povestea EFM-ului acolo,peforumul lui ANDREI PARTOS!


VIATA MEA IN CANTEC S-A MUTAT!

http://www.andreipartos.ro/phpBB3/viewtopic.php?f=38&t=171&start=0

MULTUMESC EUROPA FM- sunt ani minunati in viata mea,Unici!
V-am simtit mereu De partea Mea,aproape de mine,fara voi cu siguranta zilele mele nu ar fi fost atat de frumoase ,pline de culoare ,lumina,dragoste-MULTUMESC George Zafiu -prietenul Dj No 1 din fm sau omul vinovat de prezenta mea in preajma EFM,Doru Oprisan sau prietenul vinovat de frumusetea serilor mele de week-end,,Florin Badea-Sorin Niculescu-oameni minunati care m-au cucerit cu prietenia lor si aici ,la Bacau!dj.Toader Paun si Bogdan Miu sau prietenii Desteptarilor mele,cei care-mi fac diminetile de milioane!Dupa-amiezile mele sunt cele mai frumoase pt ca e in preajma mea ,de ceva ani,zi de zi-Dj.,Radu Constantinescu ,si de cev
a luni,in week-end,Adrian Luca!Iar neuitattul Dan Micu va avea intotdeauna un loc special,pt ca serile mele din fiecare zi au fost mereu ,cele mai frumoase ,oriunde as fi fost ,datorita lui si Clubului de seara!!!!Dar ...Peste toti Exista un OM DE RADIO,cel mai cel Om de radio din fm-Marius Furdui caruia ii multumesc pt ca mi-a suportat tot ,care a stiut intotdeauna tot ce -mi doream sau ma nemultumea!!

EFM-RETETA SUCCESULUI-10 ani de succces si NO. 1




p.s.La multi ani,Europa fm,un radio de milioane!Ati fost fantastici ,v-am ascultat si inregstrat pe pc povestile,nenumarate si deosebit de emotionante,amintirile placute,mai putin ,din viata fiecaruia din voi,balbele care m-au facut sa zambesc langa voi...Sunteti Extraordinari,Un radio de nota 10!Cu fiecare zi mai mult va iubesc,stiu ca -26 mai 2010,e inceputul minunat al unui alt deceniu langa voi,prieteni dragi,cu aceeasi dragoste si devotament!!!




Sunteti ca si familia mea ,va simt aproape si va multumesc ca Existati in viata mea ,si datorita voua EFM, fiecare zi e plina de culoare,frumos,dragoste si multa muzica buna!!

O parte din echipa CAMPIONILOR!

SUPER PARTY cu HORIA BRENCIU -2 ore LIVE-In studioul EUROPA FM-26 MAI 2010-in Europa Express-

















Niciun comentariu: