duminică, mai 2

VIATA MEA E LUMINA DINTR-O STEA! Tie,DOAMNE iti Multumesc...!


,...De-am castigat sau am pierdut ,TU M-AI AJUTAT SA O IAU DE LA -NCEPUT,CREDINTA MEA SI LUMEA MEA ,TOATE SUNT ZIDITE NUMAI DIN CUVANTUL TAU ,AL TAU!Am castigat se pare ca orice om pe-al vietii drum ,tie Doamne -ti cer iertare acum..si-ti multumesc,Doamne -ti multumesc!..'





Eu respect a ta zidire cu Credinta si iubire pentru cei ce-mi sunt aproape,si prieteni si Dusmani, tie Doamne indraznesc sa-ti cer un semn din cer!



,

,Ceea ce cauti în altii sau în afara ta se afla,pe masura întelesului tau,în tine,ratacitorule....!''


Voi încerca, Doamne,asa cum spui în Cartea Ta,sa cresc, sa ma-nmultesc,voi încerca sa umplu pamântul meu si ma voi stradui sa mi-l supun!Nu ca sa stapânesc,o Doamne,Ci, sa devin un om mai bun,Spre slava Ta!Binecuvantea...za,Doamne, ceea ce suntem atunci cand trimitem un gand si ceea ce devenim ca urmare a gandurilor noastre!

CACI AM FOST SI MAI SUNT DOAR O FLACARA ARZAND,MISTUIRE SI CUVANT TOATA LUMINAND!
VIATA MEA E LUMINA DINTR-O STEA!!!!!!!!EU ..ASA CUM SUNT..!

Bless you

!
Asculta mai multe audio Muzica



angela similea -cuvantul tau






Te-am gasit in viata de atatea ori ,in ochii mamei si de sarbatori,si -a fost sa am un rost!
Te-am gasit in rugaciune asa cum esti,deschisei portile imaparatesti ,

m-ai aflat sa-mi dai semn de Rai!

,,Cand nu poti sa ierti acela care are de pierdut esti tu, nu cel care iti cere iertare!

PACE SI BUCURII!

2 comentarii:

  1. Uitati am vrut sa-mi las amprenta pe blogul dvs. pe pot sa spun in afara ce este un blog superb.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Emanuel!
    mult succes acolo unde esti,sa-ti fie bine!cu drag

    RăspundețiȘtergere