joi, decembrie 24

ACASA DE CRACIUN!LA MULTI ANI 2010!


Acasa d e Craciun cu familia mea minunata ,ne bucuram de cea mai frumoasa sarbatoare din An-Nasterea Domnului -Craciunul,il asteptam pe Mos Craciun incarcat de daruri !
La mine ,pt ca am fost cuminte ,a venit deja de ieri ,mi-a adus cel mai frumos Cd -SECRETE PUBLICE-cu muzica sufletului meu scrisa si cantata de Tony Tomas(Poptamas),prietenul meu drag de o viata-multumesc din inima Tony pt. dar!
iar azi un alt drag si admirabil artist si prieten Cristian Faur,m-a bucurat enorm ,cu cea mai frumosa felicitare....multumesc Cristi!

va trimit multa dragoste,prietenie,speranta ,fericire ,credinta ,bunastare,pace sufleteasca ,implinire ,succes in tot ce faceti-de toate s-aveti parte!!!!
sa aveti Sarbatori de vis cu tot ce va doriti !va imbratisez cu drag prieteni !

LA MULTI ANI!