duminică, noiembrie 29

FARA EA...!!!

...Am fost si mai sunt doar o flacara arzand,mistuire si cuvant ,toata luminand!!!

..asa sunt eu acum,,,,,

toate melodiile nemuritoare pe care le-am ascultat zilele astea,toate din jurul meu,m-au dus cu gandul
la cel mai drag Om din viata mea-MAMA MEA MARIA-cu tristete si mare regret in inimi ,am comemorat pe 27.noiemb.- 11 ani de la decesul fulgerator!
o femeie desteapta ,frumoasa,extraordinara!

Te voi iubi mereu Mami!trist e ca ea nu a vazut nici unul din copilasii mei!

Odihneste-te in pace!

ANASTASIA LAZARIUC-MAMA



An de an aceste zile le trec greu,mai ales ca a plecat in lumea celor drepti in bratele mele ,la spital,eu fiind insarcinata cu baiatul!la cateva luni,soacra mea a urmat-o,in 27 aprilie1999!amandoua erau f bolnave ,asta a fost si motivul..pt.care am mai amanat sa facem copiii,trebuind sa avem grija de mame!
asta e viata,ne rugam pt ele si le pastram in memorii si in suflet vii si asa minunate

m-am bucurat mult de prezenta minunatului actor MARCEL IURES,in emis.din 27.11-Psihologul muzical-RRA,era unul din actori ei preferati iar melodiapropusa de dansul.. cu
HOLOGRAF-FARA EA,
m-a emotionat teribil ,amintindu-mi de zilele impreuna cu ea,




la fel si MIRCEA BANICIU-superba piesa-Asculta ,priveste si taci,asculta sa-ncerci sa -ntelegi...
era o melodie de pe un disc vinil pe care il cumparase ea,si-l ascultam cred ca zilnic,era ,lafel artistul ei favorit si una din piesele favorite!!

FARA EA..FARA EA..NU MAI E LANGA MINE IN NOAPTEA GREA SI MA TREZESC IAR FARA EA!!!!!!!!!!!!

ODIHNESTE-TE IN PACE ,IUBITA MEA MAMA,TE VOI IUBI MEREU!
NU TE VOM UITA NICIODATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu