vineri, mai 15

VIATA MERGE IUBIND INAINTE!!

VIATA MERGE IUBIND INAINTE,VIATA NU SE OPRESTE-N CUVINTE,CELUI INFRANT DA PUTERE,
CELUI UITAT MANGAIERE!
VIATA VINDECA RANILE TOATE,VIATA FUGE DE SINGURATATE,SI PUNE DRAGOSTE-N VISE CELUI DE EA-NDRAGOSTIT!



Aceasta postare mi-a fost inspirata de POVESTILE INCREDIBILE,pe care le-am auzit la una din emisiunile unui f. indragit fm- RADIO KISS FM

Concluzia mea e una singura;
VIATA BATE CU ADEVARAT FILMUL!



AICI povestile si blogul emis.
FRENCH KISS FM

http://fkiss.wordpress.com/

emisiune pe care,din pacate, am descoperit-o abia acum 2 saptamani,dar pe care o ascult ,seara de seara cu mare drag!din pacate prea multe suflete de tineri distruse.
O echipa tanara de realizatori-pe care-i felicit din toata inima pentru sfaturile date celor care-i cauta la greu si disperati,in fuga dupa ajutor,povesti care imi doresc si eu sa sfarseasca cu bine,pt fiecare din prietenii emis!

Dan Fintescu,Sanziana si Andreea ,





...
IA DIN LUMINA DORUL DE SOARE,SI IL POARTA PESTE VREME,SA TE ALINE DOAR VORBA CARE STIE DRAGOSTEA S-O CHEME,
TU ,IUBIND,NU TE OPRI DIN DRUM,SI VEI FI INVINGATOR!!!!


super week-end prieteni

cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu