luni, ianuarie 5

VIATA MERGE IUBIND INAINTE!LA MULTI ANI,2009!

Primul meu mesaj pe acest an....ce sa spun?...sa -mi urez,sa va urez,....

Un an nou ,2009,asa cum mi-l doresc ,asa cum vi-l doriti,....

azi am vrut sa incep cu una din melodiile cele mai dragi,care ma face totdeauna sa spun...da,cat d e frumoasa e viata,indiferent cat de greu e sa faci fiecare pas,....
.
VIATA MERGE IUBIND INAINTE-ANGELA SIMILEA

http://www.esnips.com/doc/f24cb37b-77f7-457e-8d7d-c42093b679f9/Viata-merge-iubind-inainte


Tu,iubind ,nu te opri din drum si vei fi invingator!!!!


o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Îţi doresc şi eu cu mare drag să ai parte numai de zile însorite şi de bucurii de la copiii tăi frumoşi. Să fii mereu fericită, că iubită sunt sigură că eşti! :)
    Luminiţa Ionaş (Luminita2007 de pe Trilu)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult ,luminita!la fel iti doresc si tie,

    un weekend plin de iubire!

    RăspundețiȘtergere