joi, ianuarie 22

INIMA MEA NU E INTREAGA ,DACA NU ESTI TU!


HOLOGRAF-INIMA MEA NU E INTREAGA DACA NU ESTI ...TU!
Dupa zile mohorate ,cu ploi,... lacrimi,tristete,......
azi incep ziua cu zambetul pe buze!
o zi insorita si afara ,am Nevoie de Muzica ,multe Flori si.... Dragostea celor dragi,
HOLOGRAF-INIMA MEA NU E INTREAGA DACA NU ESTI ...TU!


HOLOGRAF-INIMA MEA NU E INTREAGA DACA NU ESTI ...TU!


Inima mea e usoara
Inimea mea parca zboara
Inimea mea nu e-ntreaga daca nu esti TU
Cine-ti saruta genele-n somn?
SI cine-i acolo cand ingerii dorm?
Toate zanele bune sa te ocroteasca
Toate florile campului sa te-nfloreasca...

Zambetul tau e tot ce-mi doresc
Si sufletul meu ti-l daruiesc
Toate razele soarelui sa te-cunoasca
Toate apele cerului sa te-nveleasca...
Intr-o zi am sa te duc printre nori la margine de zori

Intr-o zi pamantu-al tau va fi, doar daca vei voi

Intr-o zi Si stelele-or dori sa te sarute mii

Si Iubirea tot a ta va fi doar daca vei dori....


Imi place mult P.I. Ceaikovsky cu Valsul florilor din Spargatorul de nuci...

merci Catalin,


o zi frumoasa