joi, decembrie 18

SARBATORI FERICITE,UN AN NOU MINUNAT!LA MULTI ANI!2009

copilasii mei si MOS CRACIUN!



MAGIA SARBATORILOR DE IARNA SA VA ADUCA MULTA LINISTE IN SUFLET,BUCURII,IMPLINIREA VISELOR SI MAI ALES MULTE CADOURI SI SURPRIZE PLACUTE,
SA VA AMINTITI CU PLACERE DE TOATE CLIPELE FRUMOASE SI CU INCREDERE PENTRU TOT CE NU ATI REUSIT!
un cadou minunat de la minunata ANGELA SIMILEA!


ACASA DE CRACIUN.....
UN DAR MINUNAT DE LA UN PRIETEN EXTRAORDINAR...TONY TOMAS,
UN VIDEOCLIP LA O PIESA SUPERBA CARE MI-E TARE DRAGA!


....pentru mine sarbatorile iernii imi sunt cele mai dragi,ascult cu drag colindele pe care le iubesc,
ma bucur ca un copil de tot ce e frumos in jurul meu,de minunatii Brazi de Craciun,totdeauna sunt 2,unul in camera noastra si unul in camera copiilor,nu lipsesc in nici un an,din Viata mea,din Viata copiilor mei........sarbatori care ma incarca cu energie pentru inca un an intreg!!!
Vin sarbatorile cu daruri....bucurii d e la cei dragi,prieteni,...liniste si pace in suflet si multa dragoste!
eu am primit in dar de sarbatori,de la Dumnezeu,cel mai minunat dar,mai presus de cei mai dragi prieteni,de tot!


E NOAPTEA DE CRACIUN....ANGELA SIMILEA SI OVIDIU KOMORNYIK






LA MULTI ANI,2009!


sa fiti sanatosi si fericiti!
O ZI FRUMOASA............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu