miercuri, noiembrie 5

DJ. FLORIN BADEA & EUROPA FM- LA BACAU!

EUROPA FM -RADIOUL NO1 LA BACAU!







o dimineata superba ,cu emotii,cu dileme,sa merg ,sa nu merg?...
ma gandeam de aseara la versurile unui cantec al ANGELEI SIMILEA-VA FI O ZI!!!


EFM-VA FI O ZI IN VIATA MEA,
CAND NE VOM INTALNI,
SI DIN CUVINTE MII,
CE SA-TI SPUN ATUNCI VOI STI,
VA FI O ZI IN VIATA MEA,
ASA CUM AM VISAT ,
CAND DOAR GANDULUI CURAT II VOI SPUNE DA!

stiam ca daca nu merg,nu va mai fi prea curand aceasta zi!

DJ Bogdan Miu-Desteptarea-ai vorbit atat de frumos de Bacau,si cum mi-ai fost atata timp aproape ,si azi m-ai ajutat enorm cu mel.
DRAGOSTEA MEA-HOLOGRAF,........
melodie pe care stii cat o iubesc,

DA ,LOCUL MEU E AICI,LANGA EFM,
Prietenia ta si a colegilor tai e cel mai frumos DAR pentru mine ,zi de zi!








o intalnire minunata,ne cunosteam parca de-o viata,am coborat din masina........si fara sa-l vad pe florin badea,...uitandu-am peste tot ,in intersectia unde stiam ca se afla EFM ....numai ce-l zaresc,chiar in fata mea,pe dupa masini..... .
cunoscandu-l din poze,am zis...........el e!!!
si el m-a vazut,mi-a zambit....
nu mai era nevoie de cuvinte,sa ma prezint.......un fan e un fan,un prieten e un prieten,..........
am facut poze,am rugat unul din trecatori sa ne pozeze,sa ne filmeze,.......ascultam totodata,la mp4 si emis.lui George Zafiu,un Alt prieten EFM,f.drag,o alta emis .draga EE,unde ma simt in fiecare zi cea mai rasfatata!

George ZAFIU, din emis.ta de azi,cu muzica superba ,asa cum m-ai obisnuit de atata timp ,mi-e drag sa ma gandesc acum la melodia pe care o iubesc mult,si pe care am avut bucuria sa o reascult azi,

WISH YOU WERE HERE -REDNEX!!!!


O zi minunata ....o intalnire frumoasa,pe care, din anumite motive,era sa o ratez,...
complimente pt .toti dj.EFM,pt. tot ce inseamna EFM pt mine,si eu pt EFM!..

PRIETENI DJ.care ma rasfata ,emis de emis,cu CEA MAI BUNA MUZICA DIN 80 PANA AZI si normal,
un Dar pentru ei-PRIETENIA MEA SINCERA SI AUTOGRAFUL MEU,ALATURI DE UN GAND BUN,pt fiecare dj in parte,de la cel mai fidel fan ,cea mai buna prietena!!!!
cam jumatate de ora in care dragul dj.Florin Badea,a fost sub teroarea a tot ce aveam sa transmit EFM-ULUI, pt EFM ,


ganduri,aprecieri pentru toate emis.EFM-SUNETUL ANILOR SI NU NUMAI,

EMIS.in care, scriindu-le ,stiu sigur,am asigurate cele mai minunate melodii pe care le iubesc!



SI PROMISIUNEA SA PASTREZ ACEASTA PRIETENIE FANTASTIC DE FRUMOASA multi ani,stiu ca doar de mine depinde si o sa incerc sa nu ma mai supar niciodata pe voi!


LADY IN RED-CHRIS DE BURGH!


Multumesc EFM ,PENTRU PRIETENIA VOASTRA,multumiri pentru toate emisiunile in care m-am simtit atat de SPECIALA!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu