miercuri, noiembrie 12

Nu lasa niciodata visurile sa piara!

''Nu lasa niciodata visurile sa piara pentru ca, daca visurile mor, viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare''
Langston Hughes

CAND AI SUFLETUL TANAR-versuri Constantin Carjan-12.11.08-elenacarmen


-
Asculta mai multe audio Blog »
am inceput ziua extraordinar,tot alaturi de familia mea,de prietenii mei dragi din radio,ii ascult,imi trimit din energia lor pozitiva si simt ca prind aripi si pot sa zbor!
si ceea ce m-a facut cea mai fericita?
sa ascult,sa reascult un clip vechi,f vechi,al favoritei mele ANGELA SIMILEA,
multumesc cipriana,


UNDE ESTI COPILARIE?




Angela Similea-Unde esti copilarie?
Vezi mai multe video din Muzica »

UN BRAD INTR-O CASA CU DRAG IMPODOBIT,
O INTREAGA LUME MI-A REAMINTIT,
O LUME FERMECATA INSA STII,
C-AJUNGE CU NIMIC CA S-O INVII!
O LUME FERECATA IN FIECARE OM,
C-UN LACAT CE-L DESCHIDE UN GLOB ,PRINS INTR-UN POM,
AJUNGE O NINSOARE INTR-O ZI,
SI NE TREZIM DEODATA IAR COPIII!!!
UNDE ESTI COPILARIE,UNDE OARE AI FUGIT?
AI PLECAT DE-ATATA TIMP ,SI ITI SPUN DREPT CA MI-AI LIPSIT....

azi mi-am amintit de un vis mai vechi al meu,pana nu se materializeaza ,nu spun nimic,imi doresc sa mi-l implinesc, stiu ca voi lupta si pentru acest vis,

o zi frumoasa si nu uitati niciodata sa ramaneti copii,macar putin,in fiecare zi!
si sa visati!


''Învins nu eşti atunci când suferi! Nici când ochii în lacrimi ţi-s. Învins eşti doar atunci când viaţa te face să renunţi la Vis!'' (Radu Gyr)

2 comentarii:

  1. uau..n-am mai auzit melodia asta de ceva vreme.....MULTUMESC!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e superba,
    intamplator am dat de ea,ieri,o bucurie imensa,chiar m-a facut fericita aceasta melodie,stiu,o stiu d emica,o cantam cu drag,
    ...sunt inca precum un copil,ma bucur d e lucruri atat d e simple,dar ce mult conteaza,pt clipa aceea de visare din fiecare zi,pe care fiecare ne-o dorim,ca sa uitam de cotidian!

    RăspundețiȘtergere